Subject: Päring andmekogumiseks seoses MKMi tellitud uuringuga
From: "Kevin Kirs" <[email-masked]>
To: "Monika Schmeiman" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 09:16:27 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium on algatanud lühiajalise üüri turu 
rakendusuuringu, mille eesmärk on pakkuda terviklikku ja andmepõhist 
ülevaadet turu ulatusest ja mõjudest Eestis. Uuringu viivad läbi Civitta 
Eesti AS ja Tallinna Ülikool.

Uuringu fookuses on eluruumid, mida kasutatakse nii majutuse kui ka üldiselt 
lühiajalise üürimise eesmärgil (nt AirBnb jm platvormide vahendusel 
üürimine).

Senistest intervjuudest, sh Päästeameti esindajaga, selgus, et kuna 
lühiajaliselt üüritavad eluruumid ei asu sageli majutusasutustes, vaid 
eluhoonetes, ei vasta need majutusasutustele kehtivatele tuleohutusnõuetele.

Soovime teada, kui palju on olnud selliste eluruumide puhul 
tuleohutusnõuetega probleeme. Täpsemalt, 2022-2024 vahemikus:

*	kui palju on laekunud Päästeametile kaebuseid seoses lühiajalise üüri 
korteritega, mis asuvad eluhoonetes?
*	Võrdluseks, kui palju on laekunud kaebuseid üldiselt seoses eluhoonete 
tuleohutusnõuete eiramisega?
*	Kui palju on laekunud kaebuseid ametlike majutusteenuse pakkujate kohta?

Lugupidamisega

Kevin KirsConsultant 
| Konsultant <tel:+37259004467> +372 5900 4467
Lõõtsa 
<https://www.google.lt/maps/place/Ustus+Agur+Building,+L%C3%B5%C3%B5tsa+8,+11415+Tallinn,+Estonia/data=!4m2!3m1!1s0x4692eb569bd019af:0xf439c92cfd8f00e6?ved=2ahUKEwi6nO_4287gAhUMDuwKHZf5BykQ8gEwAHoECAEQAQ> 
st. 8, Tallinn, Estoniacivitta.com 
<https://civitta.com/>
  <https://signature.civitta.com/assets/civitta-logo-signature-bg.png?v=1>
In short, meant just for you. Don’t send around.
The information contained in this email (including attachments) is intended 
only for the party to whom it is addressed. It may contain confidential 
information. If you are not the intended addressee, you may not copy or 
otherwise use, and disclose this information to any other party. If you have 
received this transmission in error, please notify the sender by e-mail and 
delete all copies of the material immediately.